Herbia  Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  •   Chat  • 
 Ogłoszenie 


Czas najwyższy!
Koniec świata - jak zwykle - nie wypalił, co jest dobrą okazją do startu nowej edycji Herbii!
Zapraszamy!


Poprzedni temat :: Następny temat
Oczekiwane zmiany

Czego oczekujesz od nowej odsłony Herbii?
Rozbudowy realiów - więcej szczegółowych opisów świata
0%
 0%  [ 0 ]
Zmiany realiów - zmiany mapy i istotnej modyfikacji świata gry
0%
 0%  [ 0 ]
Zmiany mechaniki gry - budowy Kart Postaci, rozwoju postaci
30%
 30%  [ 3 ]
Rzobudowę mechaniki forum - skrypty do gry, dodatkowe funkcje forum, rozbudowane profile
20%
 20%  [ 2 ]
Zmodernizowanie grafiki - dodanie obrazków do forów, zmiany loga, mapy
30%
 30%  [ 3 ]
Bardziej "komercyjny" wymiar - więcej graczy, patronatów, wymiany bannerami, toplist, liczników Google
10%
 10%  [ 1 ]
Wymianę Mistrzów Gry
0%
 0%  [ 0 ]
Zwiększenie ilości MG
0%
 0%  [ 0 ]
Zwiększenia wymagań stawianych nowym graczom
0%
 0%  [ 0 ]
Jak najmniej zmian
10%
 10%  [ 1 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 10

Autor Wiadomość
Vasemir 
Administrator
Unstoppable


Wiek: 25
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1135
Skąd: Kraków/Białystok
Wysłany: 2012-08-20, 23:22   Oczekiwane zmiany

Luźny temat zakładany z ciekawości bardziej niż z rzeczywistej potrzeby. Wprawdzie mamy już wizję i pracujemy nad wieloma nowościami, ale prace jeszcze trochę potrwają i jest jeszcze chwila na wprowadzenie dodatkowych elementów.

Także proszę o wypełnienie ankiety i ewentualne komentarze pod spodem. Miło byłoby zobaczyć hierarchię oczekiwanych elementów.
_________________
 
 
   
Glorfindel 
Weteran minionego wieku
Pan Brat


Wiek: 22
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 169
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2012-08-21, 12:24   

Mechanika. Uproszczenie, ograniczenie do minimum. Może likwidacja. ;)
_________________
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
 
 
   
Vasemir 
Administrator
Unstoppable


Wiek: 25
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1135
Skąd: Kraków/Białystok
Wysłany: 2012-08-24, 21:31   

Likwidacji na pewno nie będzie, ale jestem ciekaw co myślą pozostałe osoby, które na ten punkt zagłosowały. Podoba wam się taka redukcja matematyki jak w sesji MatiXa, gdzie umiejętności są podzielona na fizyczne, psychiczne i osobowościowe?

Grafika i skrypty będą, pracuję nad tym ;)
_________________
 
 
   
Glorfindel 
Weteran minionego wieku
Pan Brat


Wiek: 22
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 169
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2012-08-25, 09:39   

Tak jak w sesji MatiXa jest lepiej, niż było. Ale mnie trapi jedna rzecz - podniesienie poziomu umiejętności w alce jakąś bronią powoduje konieczność obniżenia lub wyzerowania umiejętności walki innymi typami broni.
W rzeczywistości jest przecież odwrotnie - np. doświadczenia w szermierce mieczem mogą tylko poprawić zdolność do walki włócznią, nigdy ją pogorszyć.
Przykład mizerykordii Vasa (patrz: Sesja: "Bitwa o Gryfie Gniazdo" - organizacja) - 0 potraktowano tam, jakoby nie umiał tej broni używać, a przecież nawet ork z IQ na poziomie temperatury pokojowej wie, że wystarczy dźgać ostrym końcem.

PS Vas, jakie skrypty? G.
_________________
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
 
 
   
Vasemir 
Administrator
Unstoppable


Wiek: 25
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1135
Skąd: Kraków/Białystok
Wysłany: 2012-08-25, 13:23   

Tak, ale poziom umiejętności na 0 w moim wyobrażeniu nie oznacza, że od razu się czymś takim zabijesz - przecież wysportowanie na 0 nie odbiera możliwości chodzenia. Niemniej, właśnie po przykładzie mizerykordii myślałem o narzuceniu do Kart Postaci konieczności posiadania każdej umiejki na co najmniej 1.

Skrypty? Na razie jest kilka, zobaczymy czy uda mi się jeszcze kilka ciekawych wdrożyć. Na razie nie będę zdradzał szczegółów :D
_________________
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone



TopListy

Liczniki na bloga
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 27


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową