Herbia  Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  •   Chat  • 
 Ogłoszenie 


Czas najwyższy!
Koniec świata - jak zwykle - nie wypalił, co jest dobrą okazją do startu nowej edycji Herbii!
Zapraszamy!


Poprzedni temat :: Następny temat
Sesja "Świt" - sprawy organizacyjne
Autor Wiadomość
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-17, 15:06   Sesja "Świt" - sprawy organizacyjne

Ludzie i ludziska! Będzie sesja!

Teraz dwa słowa o sesji - epicki survival. No dobra, jeszcze z parę słów rzucę. Czasy współczesne, wcielicie się w elitarnych G.O.D.S (Grupa Operacyjna Działań Specjalnych) wysłanych z misją przechwycenia rosyjskiego naukowca, który... Wystarczy Wam spoilerów jak na razie. Dodam jeszcze, że pojawi się motyw zombie, starożytnej klątwy i oczywiście wizji końca świata. A do tego parę niespodzianek, które czekają na Was.

Do sesji potrzeba co najmniej 3 osób (max 7 lub 8 ). Vas i Kosa już zadeklarowali swój udział w ratowaniu świata.
Zapisy będą trwały do 23 września, czyli piątku, chyba, że wcześniej zgłosi się maksymalna ilość graczy. Modele kart postaci pojawią się w okolicach piątku.

Zapraszam! Będziecie mogli pochwalić się kolejnym ocalonym światem. I to naszym :P

Wszelkie pytania i deklaracje, groźby piszcie w tym temacie.
_________________
Power... Give me more power!

Ostatnio zmieniony przez MatiX 2011-09-23, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
Sever 
Weteran minionego wieku
Not Giving a Fuck!


Wiek: 24
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 545
Skąd: z Góry Syzyfa
Wysłany: 2011-09-17, 22:23   

Wchodzę w to.
_________________
Perfection
 
 
   
Nuclear 
Weteran minionego wieku
Master of Disaster


Wiek: 24
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-09-17, 23:18   

Zwarty i gotowy ]:-> Zombie rewelka :mrgreen:
_________________
 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-19, 11:11   

Mamy wymaganą ilość graczy, więc zaczynamy przygotowania do sesji! :D
Mam tu coś dla Was, byście wiedzieli na czym (albo w czym) stać będziecie. Może zachęci to jeszcze kogoś do wzięcia udziału w sesji ^^
Przed państwem - G.O.D.S!

Cytat:
G.O.D.S (Grupa Operacyjna Działań Specjalnych) – organizacja paramilitarna zajmująca się zwalczaniem zagrożeń związanych z aktywnością paranormalną, w tym i paranormalnego terroryzmu (w oddziałach G.O.D.S akcję przeciw tego rodzaju przeciwnikowi nazywa się PRT [Paranormal-Terrorism]).
G.O.D.S zostali założeni w 1987 roku z inicjatywy dyrektorów amerykańskiego NSA i izraelskiego Sayeret Matkal. Obecnie, tj. 2011 r. organizacja podlega bezpośrednio pod departament działań militarno-paranormalnych w NATO.
Departament działań militarno-paranormalnych jest ścisłą tajemnicą i wie o nim jedynie garstka ludzi w NATO. Podobnie jak G.O.D.S – oni oficjalnie nie istnieją, bo, oficjalnie, nie istnieją żadne zagrożenia paranormalne.
Pierwszymi dowódcami G.O.D.S byli pułkownik Franklin Dersin, były komandos Delta Force, później zatrudniony jako dyrektor biura operacyjnego w NSA, oraz Adir Arhan, kierownik Syeret Matkal w latach 1983 – 1987. Obecnie dyrektorem wykonawczym G.O.D.S jest Tomasz Nowak, były żołnierz polskiego GROM-u.
G.O.D.S są wybierani. Nie można złożyć tu podania o członkostwo. G.O.D.S obserwuje wojskowe jednostki specjalne i to z pośród nich wybiera swoich członków. Biorą jednak po uwagę tylko tych którzy wyróżniają się pod względem fizycznym i psychicznym. W końcu to oni muszą stawiać czoła zagrożeniom, które przerastają nawet najlepsze organizacje wywiadowcze i wojskowe.
Wśród G.O.D.S znajduje się też zespół analityczny, w skład którego wchodzą naukowcy zajmujący się badaniami nad zjawiskami paranormalnymi. Podobnie jak do oddziałów szturmowych i tutaj wybierani są wyłącznie najlepsi i z przeszkoleniem wojskowym. Obecność samych elit sprawia, że G.O.D.S jest bardzo niewielu – zaledwie kilkudziesięciu, jednak są znaczącą siłą, z którą trzeba się liczyć.
Należy zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że członkowie G.O.D.S to nie ludzie mający jakieś zdolności paranormalne. Są to ludzie, którzy mają odpowiednio silną wolę, by się im przeciwstawić.

_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
Sever 
Weteran minionego wieku
Not Giving a Fuck!


Wiek: 24
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 545
Skąd: z Góry Syzyfa
Wysłany: 2011-09-21, 14:24   

Dawajta wzór KP i mów o co chodzi :D .
_________________
Perfection
 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-21, 23:08   

Spokojnie, Sever, spokojnie, wszystko po kolei ;]
Zapisy na sesję potrwają do piątku do godziny 23, wtedy akurat ogarnę się po robocie i wrzucę wzory KP. Jeszcze wcześniej wrzucę opis ekwipunku, którym będziecie szaleć na misji i być może coś jeszcze o pracy w G.O.D.S. Wystartujemy, kiedy wszystkie KP będą sprawdzone, czyli, jeśli się sprężycie, to jeszcze przed północą :D
A tuż przed startem dostaniecie krótkie wprowadzenie. Na razie to tyle.
Stay ready.
_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-22, 11:18   

Żołnierze! Nie możecie wyruszyć na misję bez odpowiedniego wyposażenia! Sprawdźcie broń i wyposażenie! Potem może być już za późno...

Cytat:
Pistolety: w rękach dobrego strzelca broń bardzo precyzyjna o średnim zasięgu.
MK.23, pojemność magazynka (PM): 12 ilość początkowych magazynków (IPM): 2
USP40, PM 13, IPM 2
GLOCK 18, PM 10, IPM 2
92FS, PM 15, IPM 2
DESERT EAGLE, PM 7, IPM 2
Strzelby: mały zasięg i celność rekompensuje duża siła ognia.
M3, PM 8, IPM 3
SPAS 12, PM 8, IPM 3
870MCS, PM 8, IPM 3
XM-26, PM 5, IPM 3
Karabiny snajperskie:niezwykle celna broń, a im pewniejsze oko tym lepiej. Daleki zasięgi duża siła rażenia pocisku czyni tą broń bardzo niebezpieczną na dalekie odległości. Standardowa luneta w tej broni to x6 -x12.
M4OA1, PM 5, IPM 3
SW-98, PM 5, IPM 3
PSG 1, PM 5, IPM 3
Karabiny szturmowe: dobry zasięg, niezła celność. W rękach dobrego strzelca broń skrajnie niebezpieczna.
AK-47, PM 30, IPM 3
AUG A3, PM 30, IPM 3
FAMAS, PM 25, IPM 3
G36C, PM 30, IPM 3
G3KA4, PM 30, IPM 3
M8, PM 30, IPM 3
MTAR21, PM 30, IPM 3
SCAR-H CQC, PM 30, IPM 3
Pistolety maszynowe: cechują się wysoką szybkostrzelnością ale za to mniejszą siłą ognia niż karabiny szturmowe
MP5N, PM 30, IPM 3
MP7A, PM 30, IPM 3
UMP45, PM 25, IPM 3
P90, PM 50, IPM 3
MP9, PM 30, IPM 3
MAC 11, MP 32, IPM 3
Ciężkie karabiny maszynowe: mały zasięg, średnia celność, olbrzymia siła ognia i ogromny magazynek. Idealna broń do przyszpilenia wroga ogniem zaporowym
MK46, PM 100, IPM 2
21E, PM 100, IPM 2
MG 36, PM 100, IPM 2
M 249 SPW, PM 100, IPM 2
Noże bojowe: bardzo śmiertelna broń w bezpośredniej walce
Fairbairn-Sykes
GLOCK 78
Muela Scorpion-18W
Granaty: broń działająca na określony obszar
Granat dymny, początkowa ilość 2
Granat błyskowy, 2
Granat odłamkowy, 2
Granatnik rewolwerowy M 32, PM 6, IPM 2
Ładunki wybuchowe: bardzo wybuchowa broń
C2 – mała siła rażenia, służy do wysadzania drzwi i innych drobnych przeszkód, początkowa ilość 3
C4 – potężny, odpalany zdalnie ładunek mogący przebić się nawet przez ścianę, 2
Dodatki do broni:
Tłumnik - tłumi odgłos wystrzału, dzięki czemu można eliminować cele nie zwracając na siebie uwagi. UWAGA: tłumnika nie można zamocować do strzelb, ciężkich karabinów maszynowych, granatnika, karabinu AK-47, orz pistoletu DESERT EAGLE)
Kolimator - światłowodowy celownik umożliwiający dokładne celowanie przy każdym oświetlaniu. UWAGA: nie można mocować w pistoletach i karabinach snajperskich.
Celownik laserowy - znaczenie ułatwia celowanie ale wiązkę laserową mogą czasem dostrzec wrogowie. UWAGA: nie można mocować w karabinach snajperskich i granatniku.
Luneta x3 mocowana w karabinach szturmowych
Luneta x2 – x30 mocowana w karabinach snajperskich
Pozostałe wyposażenie:
Kamizelka kuloodporna G.O.D.S – wykonana z kevlaru, wzmocniona specjalnym tworzywem sztucznym, który po trafieniu topi się i „łapie” pocisk w specyficzną sieć uniemożliwiając mu całkowite przebicie pancerza
Stacja SAOX – Mały, czarny przedmiot przypominający wyglądem aparat słuchowy. SAOX jest to mikro stacja komunikacyjna – nadaje sygnał, jak i go odbiera na szyfrowanej częstotliwości, dzięki żołnierze G.O.D.S mogą bezproblemowo komunikować się ze sobą na odległości nawet do 4 km.
Tablet SAOX – komputer taktyczny wielkości telefonu komórkowego. Umożliwia pobieranie ogromnych danych i przetwarzanie ich. Jego specyfikacja zawstydziłaby komputery NASA.
Okular SAOX (+dodatkowo uchwyt na głowę) –posiada zoom x2 - x24, wyposażony w noktowizor i termowizor. Jest małych rozmiarów, bez problemu mieści się w kieszeni, ale można go też umocować na głowie, lub hełmie.
Kamera światłowodowa SAOX – przypomina krótki przewód, którym można szpiegować wrogów, sprawdzić, co kryje się za rogiem, czy drzwiami. Można podłączyć do tabletu SAOX.
Dodatkowe magazynki do broni - dodatkowe 2 magazynki do broni głównych
Zestaw narzędzi elektronicznych
Zestaw medyczny + dodatkowa adrenalina


_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-23, 23:20   

Oto wzór KP:

Cytat:
Imię (imiona) i nazwisko:
Płeć:
Narodowość:
Wiek: zalecany 30 – 40, ach i akcja „Świtu” dzieje się w 2011 roku – pamiętajcie.
Wygląd: wzrost, kolor skóry, oczu, waga, itd. Możecie dodać portret, ale sam opis też wystarczy.
Historia: max dziesięć zdań o postaci. Uwzględnijcie służbę w wojsku i jednostce specjalnej.
Atrybuty: do rozdana macie 98 punktów. To naprawdę DUŻO i Wasze postaci będą potężne. Ale tacy właśnie są G.O.D.S
Siła: określa możliwości mięśni, np. maksymalny udźwig, tężyzna fizyczna. Wysoka wartość siły znacznie ułatwia korzystanie z ciężkiej broni oraz niewątpliwie pomaga w walce wręcz.
Zręczność: ogólna sprawność ruchowa w tym i szybkość, i zdolności akrobatyczne. Postać z wysoką wartością tego atrybutu mogą pozwolić sobie na bardziej finezyjną walkę wręcz, np. szybkie chwyty obezwładniające, oraz ułatwia, np. korzystanie z dwóch broni jednocześnie.
Wytrzymałość: ogólne określenie kondycji, tj. jak długo postać może biec, jak znosi obrażenia i jak szybko regeneruje siły. Ma niemal wpływ na każdą akcję związaną z wysiłkiem fizycznym postaci.
Inteligencja: określa zdolności analityczne postaci. Informatycy i elektronicy ( w tym i saperzy) cechują się dużą wartością tego atrybutu. Inteligencja ułatwia np. zapamiętywanie schematów, map, oraz określa wiedzę, np. pierwszej pomocy.
Percepcja: wpływa na zmysły postaci, lub też, przy wysokiej wartości, określa tzw. szósty zmysł. Znacznie ułatwia pracę snajperów i strzelców wyborowych. W połączeniu z wysoką inteligencją może stworzyć efekt pamięci ejdetycznej.
Osobowość: określa silną wolę postaci oraz jej umiejętność przedstawienia siebie samego (czyli umiejętność wpływu na innych). Określa psychiczną odporność, np. na stres. Wysoką wartością osobowości cechują się dowódcy i kapitanowie, którzy muszą prowadzić oddział i często podejmować trudne decyzje.
Umiejętności: max poziom umiejętności to 10. 1-3 podstawy, 4-6 dobra znajomość, 7-9 bardzo dobra znajomość, 10 mistrzostwo
Fizyczne: ilość punktów do rozdania to suma siły, zręczności i wytrzymałości, np. siła 14, zręczność 16, wytrzymałość 18 – 14+16+18=48
Broń palna krótka: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju pistoletami
Broń palna długa: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju karabinami szturmowymi i strzelbami
Broń maszynowa lekka: umiejętność posługiwania się szybkostrzelnymi pistoletami maszynowymi

Broń maszynowa ciężka: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju ciężką bronią maszynową
Karabiny wyborowe: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju bronią snajperską
Broń ciężka: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju bronią ciężką jak granatniki, czy działka stacjonarne
Walka bez broni: umiejętność walki wręcz, np. wyprowadzanie kontruderzeń, chwyty rozbrajające, obezwładniające itd.
Walka bronią białą lekką: umiejętność posługiwania się krótką bronią białą, np. sztylety, pałki
Walka bronią białą ciężką: umiejętność posługiwania się ciężkim orężem białym, np. siekierami, tasakami.
Obrona: umiejętność obrony własnej poprzez unikanie lub blokowanie ciosów przeciwnika
Psychiczne: ilość punktów do rozdania to suma inteligencji, percepcji i osobowości , np. inteligencja 17, percepcja 16, osobowość 15 – 17+16+15=48
Skupienie: umiejętność skoncentrowania umysłu na danej rzeczy, celu, wydarzeniu itd.
Mechanika: znajomość mechaniki, np. budowy i działania silników
Elektronika: znajomość elektroniki, np. budowy układów i obsługa sprzętu elektronicznego
Informatyka: znajomość obsługi komputera i różnego rodzaju oprogramowania
Pierwsza pomoc: umiejętność niesienia pierwszej pomocy rannym
Perswazja: umiejętność wymuszania wpływu oraz manipulacji innymi
Postrzeganie emocjonalne: zdolność rozpoznawania uczuć innych
Pirotechnika: umiejętność posługiwania się wszelkiego rodzaju ładunkami wybuchowymi i granatami
Nauki ścisłe: znajomość nauk ścisłych, takich jak chemia, matematyka, fizyka itd.
Nauki humanistyczne: znajomość nauk humanistycznych, takich jak historia, religie itd.
Języki: znane języki, język ojczysty i angielski obowiązkowo, inne wedle uznania, ale wedle wzoru: jeden język na każde 5pkt inteligencji powyżej 10 pkt. Biegłość językowa zależy od posiadanej inteligencji, np. jeżeli postać ma 16 int, wtedy posiada dwa dodatkowe języki – pierwszy z nich wypełnia przestrzeń między 10 a 15, czyli 5 pkt biegłości, a to już znajomość bardzo dobra. Z kolei drugi wybrany język to tyko 1 punkt, więc znajomość podstawowa.
Wyposażenie:
Kabura na plecach 1: (w to miejsce można wstawić karabin szturmowy, strzelbę, snajperkę lub pistolet maszynowy. Do każdej broni możecie wybrać JEDEN dodatek a obok napiszcie ilość posiadanej amunicji.)
Kabura na plechach 2: (miejsce na dodatkową broń, jak w kaburze 1, lub na ciężki karabin maszynowy albo granatnik)
Kabura na broń podręczną: (miejsce na pistolet)
Pochwa: (miejsce na nóż bojowy)
Ekwipunek 1: Adrenalina
Ekwipunek 2: (w to pole wybieracie jeden z przedmiotów dodatkowych, nie wymienionych wyżej, np. granaty, ładunki wybuchowe, dodatkowa amunicja itd.)
Ekwipunek 3: (jak wyżej)
Ekwipunek 4: (jak wyżej)
Pancerz: Kamizelka kuloodporna G.O.D.S, Hełm taktyczny
Ucho (komunikacja): Stacja SAOX
Strój: kombinezon taktyczny G.O.D.S
Zainteresowania: dobrze by było, gdybyście tu wpisali jakąś sztukę walki, którą Wasza postać zna


Nie lekceważcie żadnego atrybutu ani żadnej umiejętności!
Nawet pozornie niepasujące do naszego konceptu postaci umiejętności mogą okazać się przydatne. Prosty przykład: znajdujesz piłę mechaniczną. Świetnie! Teraz możesz przeciąć się przez hordę przeciwników, bo masz wysoką wartość umiejętności walki ciężką bronią białą. Ups, jednak nie możesz tą piłą wojować, bo nie masz pojęcia o tym, jak ona działa… Tak, tu się kłania mechanika.
Każdy z Was potrafi uruchomić komputer i wykonać podstawowe operacje. Dlaczego agenci elitarnej jednostki specjalnej mieliby być gorsi od Was? Zresztą, dostaniecie trochę sprzętu elektronicznego, więc chociaż podstawowa znajomość elektroniki by się przydała, żeby przynajmniej umieć włączyć celownik laserowy lub noktowizor.
Nauki ścisłe i humanistyczne również mogą wydawać się nieprzydatne. Do czasu, kiedy natkniecie się na zagadkę (lub inną przeszkodę), która będzie wymagała wiedzy historycznej albo jakiegoś równania matematycznego, by to coś zrozumieć.
Kombinujcie też z łączeniem umiejętności. Najprostszy możliwy przykład to uniknięcie ciosu przeciwnika (umiejętność Obrona) i natychmiastowa kontra prawym prostym (walka bez broni). Albo elektronika i pirotechnika – saper jak się patrzy. Skupienie i karabiny wyborowe - snajper. Wymieniać można by długo.
Atrybuty też ważna sprawa. W moim założeniu przeciętny obywatel to średnia punktów atrybutów 9-11. Żołnierz to jakieś 12 - 13, gdyż przeszedł odpowiednie szkolenia, psychika uodporniła się na wrzaski wyższych rangą. Członkowie jednostek specjalnych to mniej więcej 15. G.O.D.S są jeszcze lepsi.
To, że G.O.D.S są najlepsi nie znaczy, że muszą być silniejsi od Pudziana (22 siły), wytrzymalsi od konia (23 wytrzymałości), inteligentniejsi od Sho Yano (200 IQ, czyli 20 inteligencji – 1pkt inteligencji to 10 pkt IQ), czy coś innego. G.O.D.S są po prostu dużo (bardzo dużo) lepsi od innych, ale nie najlepsi we wszystkim.
I jeszcze jedna sprawa: to, czy przeżyjecie (a łatwo nie będzie) zależeć będzie od WAS, nie od cyferek w KP. KP służy tylko do określenia mocniejszych i słabszych stron postaci oraz wyznaczenia stylu prowadzenia postaci. W końcu to WY będziecie podejmować decyzje i walczyć o przetrwanie (i nie tylko), a nie liczby w KP.
Ekwipunek w trakcie gry i tak będzie się zmieniał, na początek macie tylko standardowe wyposażenie G.O.D.S.
_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-23, 23:23   

A oto dwie przykładowe KP:

Cytat:
Imię (imiona) i nazwisko: Jason Charles Webb
Płeć: Mężczyzna
Narodowość: USA
Wiek: 29
Wygląd: 182 cm wzrostu, 77 kg wagi. Oczy piwne, włosy krótkie czarne. Nos lekko zadarty. Krótka blizna nad prawym okiem.
Historia:Jason pracował jako policjant w Nowym Jorku. Podczas napadu na bank wykonał bardzo brawurową akcje w pojedynkę powstrzymując dwóch złodziej i zdobywając łup. Dostał możliwość służby w SWAT. Tam również szybko zdobywał kolejne sukcesy, a jego inteligencja i spostrzegawczość były ogromnymi atutami. Właśnie takich ludzi potrzebowało CIA. Po roku pracy jako tajny agent dostał propozycje pracy w G.O.D.S.
Atrybuty:
Siła: 14
Zręczność: 16
Wytrzymałość: 17
Inteligencja: 18
Percepcja: 18
Osobowość: 15
Umiejętności:
Fizyczne: 47
Broń palna krótka: 5
Broń palna długa: 5
Broń maszynowa lekka: 5
Broń maszynowa ciężka: 3
Karabiny wyborowe: 4
Broń ciężka: 2
Walka bez broni: 8
Walka bronią białą lekką: 4
Walka bronią białą ciężką: 3
Obrona: 8
Psychiczne: 51
Skupienie: 6
Mechanika: 5
Elektronika: 5
Informatyka: 5
Pierwsza pomoc: 4
Perswazja: 7
Postrzeganie emocjonalne: 7
Pirotechnika: 3
Nauki ścisłe: 6
Nauki humanistyczne: 3
Języki: angielski, hiszpański (biegłość 5), niemiecki (biegłość 3)
Wyposażenie:
Kabura na plecach 1: UMP45, kolimator, 3 magazynki po 25 pocisków
Kabura na plechach 2: G3KA4, luneta x3, 3 magazynki po 30 pocisków
Kabura na broń podręczną: 92FS, tłumnik, 2 magazynki po 15 pocisków
Pochwa: Fairbairn-Sykes
Ekwipunek 1: Adrenalina
Ekwipunek 2: granat błyskowy x2
Ekwipunek 3: granat dymny x2
Ekwipunek 4: kamera światłowodowa SOAX
Pancerz: Kamizelka kuloodporna G.O.D.S, Hełm taktyczny
Ucho (komunikacja): Stacja SAOX
Strój: kombinezon taktyczny G.O.D.S
Zainteresowania: szachy, filmy i książki z gatunku political thriller, skoki bungee, sztuki walki - krav maga



Cytat:
Imię (imiona) i nazwisko: Jong Woo
Płeć: Mężczyzna
Narodowość: Korea Pn
Wiek: 29
Wygląd: 178 cm wzrostu, 76 kg wagi. Typowe koreańskie rysy twarzy. Brązowe oczy, czarne włosy.
Historia:Jong już w szkole średniej wybijał się znacznie ponad innych. Bardzo dobrze radził sobie z przedmiotami ścisłymi. Bez problemu dostał się na Deagu Univeersity, który ukończył z wyróżnieniem. Pracował jako analityk dla agencji rządowych. Szybko zwrócił na siebie uwagę G.O.D.S początkowo także pracował jako analityk. Jednak okazało się, że jego wyszkolenie bojowe zdobyte w pracy z agentami specjalnymi wykracza ponad normę zwyczajnego analityka i został przeniesiony do oddziałów szturmowych, gdzie przydatna była osoba z jego umiejętnościami.
Atrybuty:
Siła: 13
Zręczność: 16
Wytrzymałość: 16
Inteligencja: 19
Percepcja: 18
Osobowość: 16
Umiejętności:
Fizyczne: 45
Broń palna krótka: 6
Broń palna długa: 3
Broń maszynowa lekka: 4
Broń maszynowa ciężka: 3
Karabiny wyborowe: 9
Broń ciężka: 2
Walka bez broni: 5
Walka bronią białą lekką: 5
Walka bronią białą ciężką: 3
Obrona: 5
Psychiczne: 53
Skupienie: 3
Mechanika: 6
Elektronika: 9
Informatyka: 9
Pierwsza pomoc: 4
Perswazja: 3
Postrzeganie emocjonalne: 3
Pirotechnika: 3
Nauki ścisłe: 9
Nauki humanistyczne: 4
Języki: koreański, angielski, japoński (biegłość 5), chiński (biegłość 3)
Wyposażenie:
Kabura na plecach 1: PSG 1, luneta x2 –x30, 3 magazynki po 5 pocisków
Kabura na plechach 2: MP5N, kolimator, 3 magazynki po 30 pocisków
Kabura na broń podręczną: DESERT EAGLE, celownik laserowy, 2 magazynki po 7 pocisków
Pochwa: Muela Scorpion-18W
Ekwipunek 1: Adrenalina
Ekwipunek 2: tablet taktyczny SAOX
Ekwipunek 3: okular SAOX
Ekwipunek 4: zestaw narzędzi elektronicznych
Pancerz: Kamizelka kuloodporna G.O.D.S, Hełm taktyczny
Ucho (komunikacja): Stacja SAOX
Strój: kombinezon taktyczny G.O.D.S
Zainteresowania: programowanie, elektronika, muzyka pop, ulubiona sztuka walki –boks.


_________________
Power... Give me more power!

Ostatnio zmieniony przez MatiX 2011-09-25, 11:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-23, 23:28   

Zmieniam nazwę tematu na ogólną dotyczącą sesji. Wszelkie uwagi i wątpliwości możecie zostawiać w tym temacie. Tutaj zostawiajcie też swoje KP.
Co do prowadzenia sesji... Z mojej strony możecie liczyć na co najmniej jeden odpis dziennie. Postaram się odpisywać jak najczęściej, ale z tym różnie może wyjść.
Żeby nie wstrzymywać gry, postaci, które przez 48 godzin nie dadzą znaku życia bez wcześniejszego zgłoszenia nieobecności będą usuwane (to znaczy zabijane). Ach i czekam z odpisem 24h.
Jakieś pytania?
A teraz bierzcie się za KP. Sesję zaczniemy, kiedy wszystkie będą sprawdzone.
_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
Nuclear 
Weteran minionego wieku
Master of Disaster


Wiek: 24
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-09-24, 11:16   

Imię i nazwisko: Marcus Frost
Płeć: Mężczyzna
Narodowość: Usa/Polak
Wiek: 32 lata
Wygląd:180 cm,Biała, brązowe oczy, 85kg, itd.

Marcus Frost


Historia: Marcus wychował się w jednostce wojskowej imienia Jeffersona. Jego Ojciec był jednym z żołnierzy, a matka Polską pielęgniarką. Korzystać z broni nauczył się w wieku 14 lat. Mając 17 lat wstąpił do Us Marines i szybko awansował. Podczas jednej z Akcji, uratował dupska kilku żołnierzom z Polskiego oddziału GROM. Po wielu udanych akcjach, wyjechał do Polski zaopiekować się matką, która zachorowała. W międzyczasie dostał zaproszenie do Gromu. W wieku 29 lat, jako jeden z najlepszych strzelców w Gromie, został przydzielony do jednostki G.O.D.S. Przez 4 lata stawał się żołnierzem idealnym, do zwalczania zagrożeń paranormalnych.

Atrybuty:
Siła: 15
Zręczność: 16
Wytrzymałość:15
Inteligencja:17
Percepcja: 18
Osobowość:17

Umiejętności:
Broń palna krótka: 5
Broń palna długa: 7
Broń maszynowa lekka:8

Broń maszynowa ciężka:
Karabiny wyborowe:7
Broń ciężka:
Walka bez broni: 6
Walka bronią białą lekką: 5
Walka bronią białą ciężką:
Obrona:8

Psychiczne:
Skupienie: 8
Mechanika: 6
Elektronika:5
Informatyka:5
Pierwsza pomoc:7
Perswazja:7
Postrzeganie emocjonalne: 7
Pirotechnika:7
Nauki ścisłe:
Nauki humanistyczne:

Języki: Angielski,Polski, Rosyjski biegłość 5, Arabski biegłość 2

Wyposażenie:
Kabura na plecach 1: UMP45 Kolimator 3 Magazynki z pociskami .45
Kabura na plechach 2: M40A1 tłumik 3 magazynki.
Kabura na broń podręczną: Glock 18 2 magazynki tłumik.
Pochwa: Glock 78
Ekwipunek 1: Adrenalina
Ekwipunek 2: C4 x2
Ekwipunek 3: Dodatkowe magazynki do broni głównej
Ekwipunek 4: C2 x3

Pancerz: Kamizelka kuloodporna G.O.D.S, Hełm taktyczny
Ucho (komunikacja): Stacja SAOX
Strój: kombinezon taktyczny G.O.D.S
Zainteresowania: Krav maga, Combat. Książki, motory, wozy.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Nuclear 2011-09-25, 20:57, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
   
Sever 
Weteran minionego wieku
Not Giving a Fuck!


Wiek: 24
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 545
Skąd: z Góry Syzyfa
Wysłany: 2011-09-24, 13:51   

Imię (imiona) i nazwisko: Thomas William Smith

Płeć: Mężczyzna

Narodowość: USA

Wiek: 37

Wygląd:
- wzrost: 177 cm
- kolor skóry: Biała, Jasna
- oczu: ciemno brązowe
- włosów: ciemno brązowe
- waga: 80 kg
- uwagi: Atletyczna sylwetka, tatuaż w kształcie tzw. „Pentagramu Białego” na prawej piersi, delikatny zarost na twarzy, krótkie przystrzyżone włosy, przystojny.

Historia:
Urodzony 16 Kwietnia 1974 roku w Los Angeles jako syn reżysera Matthew Smitha i jego żony Jane Smith. Thomas większość swojego dzieciństwa spędził w dobrych stosunkach z rodziną i rówieśnikami, od najmłodszych lat dużo interesował się sportem, lotnictwem i techniką. W szkole średniej był jednym z najwybitniejszych uczniów. Uczęszczał w życiu szkoły, organizował przedsięwzięcia, jednak nie startował na przewodniczącego klas. Dostał się na MIT czyli „Instytut Technologii w Massachusetts”, który ukończył z świetnymi wynikami, dającymi mu spore możliwości pracy naukowej na którą planował pójść.
Tak się jednak nie stało... Po zakończeniu nauki Thomas wrócił do Los Angeles i rozpoczął pracę w LAPD. Rodzice zdziwieni byli jego postanowieniem, i nagłą zmianą planów z roli naukowca, na policjanta, jednak Thomas nigdy nie wytłumaczył się dlaczego dokonał właśnie takiego wyboru. Mimo to, jego dobra passa nie opuściła go nawet na posterunku. Jego sukcesy w policji z roku na rok były dla wielu rówieśników szokiem, a gdy po ośmiu latach nienagannego zachowania, ciężkiej pracy i dziesiątek awansów zaproponowano temu młodemu, bo trzydziestodwuletniemu człowiekowi, stanowisko komendanta, nie musieli czekać długo na odpowiedź. Jednak dane mu było cieszyć się ową posadą zdecydowanie zbyt krótko, gdyż dokładnie rok później niespodziewanie złożono mu propozycję pracy w US Army Special Forces. I tym razem Thomas, również nie mógłby się sprzeciwić, gdyż tak wysokie stanowisko w możliwości służby dla kraju było dla niego, młodego, uzdolnionego patrioty, istnym marzeniem. Po przejściu szkolenia, jako komandos przez kolejne lata brał udział w dziesiątkach misji specjalnych a jego zdolności techniczne, nabyte podczas studiów nieraz przydały się w wykonywanym zadaniu. W pewnym momencie jego wyśmienitymi wynikami, dyscypliną i umiejętnościami zainteresowało się G.O.D.S, i w niedługim czasie został przeniesiony do nowej jednostki szturmowej.

Atrybuty:

Siła: 13
Zręczność: 16
Wytrzymałość: 18
Inteligencja: 19
Percepcja: 15
Osobowość: 17

Umiejętności:

Fizyczne: 47

Broń palna krótka: 7
Broń palna długa: 7
Broń maszynowa lekka: 2

Broń maszynowa ciężka: 2
Karabiny wyborowe: 4
Broń ciężka: 3

Walka bez broni: 5
Walka bronią białą lekką: 5
Walka bronią białą ciężką: 3

Obrona: 9


Psychiczne: 51

Skupienie: 6
Mechanika: 4
Elektronika: 7
Informatyka: 8

Pierwsza pomoc: 2
Perswazja: 5
Postrzeganie emocjonalne: 5

Pirotechnika: 4
Nauki ścisłe: 7
Nauki humanistyczne: 3

Języki: Angielski, Francuski (biegłość: 5), Hiszpański (biegłość: 4)


Wyposażenie:

Kabura na plecach 1: SCAR-H CQC, kolimator, 3 magazynki po 30 pocisków
Kabura na plechach 2: G3KA4, luneta x3, 3 magazynki po 30 pocisków
Kabura na broń podręczną: 92FS, tłumik, 2 magazynki po 15 pocisków

Pochwa: Muela Scorpion-18W

Ekwipunek 1: Adrenalina
Ekwipunek 2: Tablet SAOX
Ekwipunek 3: Okular SAOX
Ekwipunek 4: Zestaw narzędzi elektronicznych

Pancerz: Kamizelka kuloodporna G.O.D.S, Hełm taktyczny
Ucho (komunikacja): Stacja SAOX
Strój: kombinezon taktyczny G.O.D.S


Zainteresowania:
Gry RPG, gry komputerowe, gra na pianinie i harmonijce, Johnnie Walker, horrory, Blues, Jazz, podróże, Wegetariańskie jedzenie, programowanie, roboty, psychologia, sztuka walki: Muay Thai
_________________
Perfection
Ostatnio zmieniony przez Sever 2011-09-25, 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-24, 20:23   

Nuclear:
Trochę estetyki by się przydało, usuń zbędne literki ;]
W umiejętności fizyczne masz 1 pkt za dużo
Masz 17 inteligencji i znasz dwa podstawowe dla sesji języki. Możesz dodać jeszcze jeden z biegłością 5 i jeden z biegłością 2
Obok C4 dopisz, że posiadasz dwie sztuki
Wybrałeś dodatkowe magazynki do broni głównej (do pobocznej nie rozdajemy dodatkowych magazynków, przykro mi :P ... ale za to możesz wziąć dwa zestawy magazynków do broni głównej ), więc dopisz obok, ile aktualnie magazynków posiadasz i po ile sztuk amunicji w każdym jest
I jeszcze jedna nie tyle uwaga co rada: naprawdę nie lekceważ innych umiejętności ;]

Sever:
Jako, że Amerykaniec, to język angielski jest Twoim ojczysty, czyli nie musisz pisać punktów biegłości. Możesz wybrać jeszcze dwa: masz francuski, więc możesz dać mu 5 i dodać jeszcze jakiś na 4.
_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
MatiX 
Mistrz weteranów minionego wieku
JACKPOT!


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 1021
Skąd: skądś
Wysłany: 2011-09-25, 10:04   

Sever, Toje KP jest już w porządku. Teraz czekaj tylko na pozostałych... O ile oderwiemy Kosę od LoLa ^^
_________________
Power... Give me more power!

 
 
   
Nuclear 
Weteran minionego wieku
Master of Disaster


Wiek: 24
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 46
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-09-25, 14:04   

Kp poprawione :D
_________________
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone



TopListy

Liczniki na bloga
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową