Herbia
Fantastyczny RPG PBF utrzymany w niesamowitym klimacie.

Stare karty postaci - Tren Dinmaar

MatiX - 2010-03-28, 12:24
Temat postu: Tren Dinmaar
Imię: Tren Dinmaar
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Assimar
Wiek: 30
Doświadczenie: 2150
Historia: W arystokratycznej rodzinie Dinmaar assimarzy znajdują się już od pokoleń.
Rodzina Assimarów jest jedną z najbardziej szanowanych w Saran-Dun, i także jedną z
najstarszych w owym mieście. Dinmaarowie znani są ze swych dyplomatycznych umiejętności oraz dobrego usposobienia wobec wszystkich innych szlachetnych rodów. Rodzina ta zachowuje krew Aasimara łącząc się tylko z osobą tej samej rasy. Jako że w szlachcie nie często spotyka się innych aasimarów, wybierają odpowiednich assimarów z plebsu by utrzymać ród i krew.

Tren Dinmaar był jednym z dwóch synów urodzonych przez Aldenę Dinmar, ma bliźniaczego brata Redana, który mimo tego samego wieku i dnia urodzenia, różni się zupełnie wyglądem od swego brata. Tren przeżył dzieciństwo jako prawdziwy szlachecko urodzony bogaty chłopiec. Chodził do drogich szkół, lecz jego porywczość i zapalczywość nie pozwoliła mu się wiele nauczyć, oczywiście oprócz mechaniki która zawsze go interesowała, uwielbiał małe koła zębate przesuwające się w maszynce. Sam Tren miał proste dzieciństwo, znajdując się w kręgach szlachty poznawał swoich przyszłych przyjaciół, jego pewność siebie, chęć działania i nienaturalna zwinność pozwalała mu znaleźć uznanie u ludzi w jego wieku. Po 16 urodzinach ojciec posłał dyskretnie młodego Trena do gildi skrytobójców, mając nadzieję że zrobią z niego człowieka który poradzi sobie w każdej sytuacji. Sam Tren w gildi radził sobie świetnie. Jego naturalna umiejętność skradania i tutaj znalazła uznanie, był także śmiałym człowiekiem, nie wahał się łgać i zabijać nieznanych sobie ludzi. Po 6 latach nauki dorosły już Assimar wrócił, w rodzinne strony. Jak się okazało w domu nie działo się najlepiej. Matka chorowała, a ojciec zadłużył się, Tren nie wiedział dokładnie w jaki sposób stracili tyle pieniędzy, rodzina ani najbliżsi przyjaciele nie byli skłonni do tłumaczeń, Tren nie chcąc naciskać, wiedział że działo się coś złego. Tak więc pewnego dnia poszedł do człowieka u którego rodzina miała ogromne długi i po dość niedługim czasie, sobie tylko znanymi sposobami przemówił mu do rozsądku i anulowania długów. Nieliczni świadkowie nie chcieli mówić w jaki sposób to zrobił. W ciągu 3 lat rodzina znów zdobyła świetność i dawne uznanie, Trena tym razem wysyłano w każdej delikatnej czy dyplomatycznej sprawie, w końcu okoliczni mieszkańcy przestali stawiać się rodzinie Dinmaar i godzili się na większość spraw. W takim oto luksusie Tren i jego rodzina żyli jeszcze przez kilka lat. W wieku 30 lat Assimara wysłano do Urk-Hun w celu załatwienia paru ważnych spraw finansowych, niestety gdy Tren wrócił do miasta, widok oszołomił go. Wszystko było w ruinie, jego cała rodzina oprócz brata bliźniaka zginęła od zamaskowanego sprawcy który zmiótł większość Saran-Dun. Brat Redan zaś uszedł z życiem po czym ruszył na wojnę przeciwko demonom. Tren opanowany żądzą zemsty ruszył w ślady za wojskiem. Zbliżał się już na podróżnym wozie który skradł jakiemuś przejezdnemu handlowcowi, do miejsca bitwy.

Wygląd:
Tren jest szczupłym Assimarem średniego wzrostu, ma długie, jasne, porozrzucane na wszystkie strony rude włosy i jasnoniebieskie niemal że świetliste oczy, jego twarz jest smukła, praktycznie bez skazy, ma dumną postawę, lekko opalone ciało. Jego usta zdobi lekki miły uśmieszek, zarysowany przez charakterystyczne dołeczki w policzku, białe zęby prawie że aż lśnią, na prawym ramieniu ma tatuaż anioła, jest to nieodłączny element jego lini krwi. Każdy z jego rodziny musi mieć taki tatuaż. Ostatnio widziany w skórzanym pancerzu, uzbrojony conajmniej w kuszę.

Atrybuty:
Siła 9
Zręczność 17
Wytrzymałość 10

Inteligencja 11
Siła Woli 9
Percepcja 17

Charyzma 14

Umiejętności
Siła:
Walka ostrzami 3
Walka obuchami
Walka drzewcami
Walka wręcz 9
Wysportowanie 6
Drwalnictwo

Zręczność: (34+ 5pkt z wytrzymałości, +2pkt z inteligencji)
Uniki 4
Walka dwoma broniami
Kradzież kieszonkowa
Skradanie się 14
Jeździectwo
Bronie strzeleckie 14
Otwieranie zamków 9
Krawiectwo
Jubilerstwo

Wytrzymałość: (10x0,5=5pkt do zręczności)
Blok 8
Kowalstwo
Stolarstwo
Garbarstwo
Górnictwo
Ciężki Pancerz

Inteligencja: (4x0,5=2pkt do zręczności)
Nauki przyrodnicze
Finanse 10
Fałszerstwo
Alchemia
Mechanika 8
Mistycyzm
Żywioł powietrza
Żywioł ognia

Siła woli: (10x0,5=5 do charyzmy)
Żywioł ziemi
Żywioł wody
Żywioł energii
Koncentracja 8
Zaklinanie

Percepcja:
Czujność 7
Empatia 8
Znajdowanie dróg
Celność 11

Charyzma: (28 + 5 z siły woli)
Muzyka 3
Handel
Zastraszanie 8
Blef 12
Dyplomacja 10
Oswajanie zwierząt

Języki: wspólny

Cechy:

Ekwipunek:
Ubranie: skórzane rękawiczki
Oręż: Kuhtar, kusza ręczna, kołczan bełtów (10 sztuk)
Pancerz: skórzany pancerz
Mikstury:
Pisma:
Inne: worek, narzędzia złodziejskie
Złoto: 0

DODATKOWE CECHY CHARAKTERU:
-Tren uwielbia rude dziewczyny z szaroniebieskimi oczami ;p
-Panicznie nienawidzi pająków
-Zdołał wyuczyć się nie zdradzać swojego charakteru, gdy wygląda na chłodnego, udaje że zachowuje zimną krew a tak na prawdę często czuje że zaraz wybuchnie albo zacznie panikować.
-Ostatnimi czasy zaczyna zatracać się powoli w siebię, często mówi do siebie w myślach.
-Mimo wszystko pała żądzą zemsty do demonów gdyż to przez nich jego rodzina zginęła
-Jest ironicznym mężczyzną
-Nie lubi innych Aasimarów
-Ma cięty język
-Czuje się niepewnie i niezręcznie w walce z kobietą
-Kpi sobie z patronów oraz bogów
-Wyprowadza go z równowagi gdy ktoś żartuje sobie z jego rodziny
-Posiada w sobie niekończące się zapasy gniewu i złości
-Jest romantykiem

CEL:
-Jego głównym celem jest znalezienie brata, jedynego który prawdopodobnie przeżył z rodziny.

....................................................................
Posty w temacie
......................................................................
-900 EXP za udział w bitwie, pokonanie kilku przeciwników i dostanie się wieży
......................................................................
-Kupuję punkt wytrzymałości 150x10 = 1500
czyli zostaje 450 exp.

MatiX - 2010-04-02, 21:38

3 pkt percepcji za 5850
6750-5850=900

MatiX - 2010-04-05, 22:46

+1 pkt percepcji za wątek z demonami
Narrator - 2010-05-22, 22:27

Usunąłem chleb, dzban wody i dwie sztuki sera. Stracił je kiedy wpadł do morza.
MatiX - 2010-09-08, 20:12

Ucieczka z wieży, pobyt w domu rybaków, podróż przez pustynie i znów trafienie do wieży.
Razem wyjdzie 300 exp

Vasemir - 2010-09-12, 17:38

+250 exp za pomoc w pisaniu plotek
MatiX - 2010-10-18, 17:10

Edytowałem KP dodając 700 exp za konkurs o bestiariuszu.

Według mnie, to marnowanie expa dla tej postaci ;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group